Carpe Diem

Härlig dag!

Skolan var helt okej utom alla prov vi fick reda på att vi skulle ha.
Tyska och matte och annat grejs -.-
So provet btw gick nog rätt bra.
Jag har ju faktiskt knappt läst om ämnet  "Jordens krafter" eftersom jag har varit i Tyskland och jag kunde ändå svara på typ alla frågor utom den och den fick jag ändå typ ett halft rätt på :)
Vi slapp typ Svenskan eftersom vi hade varit ute på SET och spelat bränboll ( tråkigt ).
Efter skolan mötte vi upp Tannaz och vi fick alla varsin fin bild på "oss själv" som hon hade ritat.
Note to myself: Ge Jazz sin bild!


När jag kom hem från skolan så kände jag mig så full av energi så jag stack ut på mossen och sprang två varv.
Jag stannade inte en ända gång! Fick tiden 15.31.6 min :D
Så sjukt nöjd ändå för att vara jag!
Var inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara ^^
Hem och duscha och har den underbara känslan i magen nu över att ha gjort något bra.
Men nu ska jag äta och sen är det teatern som gäller!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Olivia....vad har du nu gjort med din design? ^.o

2009-04-30 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0