Run until the end of time



Godmorgon människor!



Nu är jag hemma från tyskland igen, kom hem i fredags men det har varit en sådan stressig helg så jag har inte hunnit blogga fören nu.
Men nu sitter jag här och äter frukost efter ha varit ute och sprungit två varv på mossen med klassen.
16 min tog det, riktigt nöjd faktiskt eftersom jag slog mitt gamla skit rekord på 20 min ;D
Usch mina vader värker som satan, måste verkligen börja träna lite grann så inte benen ramlar av xP
Hmm får väl snart pallra mig tillbaka till skolan igen, börjar fem över halv med NO -.-
Har någon något i mot att jag har ihjäl Jörgen (Räkan) Stoltz? 8D
Ohh btw, guess what? :D
Jag beställde mitt älskade armband igår ^^




Totalt stört förälskade i det YY<3
För er som har sett Twilight så är det då Esme Cullens armband med då " the Cullen Crest".
Längtar tills det anländer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0