Storm Child

Ahh jag är helt utvilad och glad idag!
Jag är konstig egentligen för jag sover ALLTID bäst när det regnar och åskar medans alla andra vaknar då :P
Well well , What can you do?
Tisdagen var bra och lugn + att vi slapp engelskan eftersom Anna-lisa var sjuk! *happy*
Vi bestämde även att Jag, Jazz ( personallullaby.blogg.se ), Emmett ( fridawiberg.blogg.se ) och Rose ska shoppa på fredag eftersom vi är lediga då.
Hoppas kunna hitta nya ett par nya skor och kanske lite kläder.
Jag fick min nya mobil idag!
En sonyericsson C905 i rosa ^^
Hade velat ha en i guld men tyvärr fanns den bara i rosa och silver och jag hatar den i silver.
Men denna rosa färgen är fin :)
Kameran är svin bra, 8,1 megapixel.

( Vackar Frida på bilderna <3 )




( Bilderna är visserligen tagen med Sandras mobil men vi har exakt lika dana )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0