Dead by April! <3

Var på Malmö festivalen idag och såg ett av mina favorit band! :D
Gud dom är så jävla bra!
Älskar verkligen att gå på rockkonserter för det är sådant ös i dom och man känner isg så levande!
Speciellt när folk hoppar på ens fötter?
Men jag har verkligen inte varit så glad och speedad som när hela lokalen stod och skrek "DBA! DBA! DBA! .
Haha sångaren var verkligen grymt rolig xD
"Nästa låt är lite mer åt popp hållet.. typ Death Popp Romance."  Vad fan är "Death Popp Romance?" x'D

MÅSTE göras om!




Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH när det ska göras om... så ska jag vara där med dig!! ;)

2009-08-20 @ 17:42:46
Postat av: Frida

De var riktigt bra! :)

2009-08-21 @ 18:14:36
URL: http://sorelle.devote.se
Postat av: Amandaa

varför koom nu inte det med att det var jag som hade skrivit det o.O

Amanda är det iaf... ifall det nte skulle komma med igen x)

2009-08-23 @ 01:25:04
URL: http://ershaagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0