Fly over seas and back again ..




Sista dagen idag innan jag åker till Turkiet! ^^
Nästan allt är typ packat och klart till i morrn, har fan hela garderoben med mig xD
Sov bara sex timmar inatt , hade tänkt bara tre fyra timmar men pappa väckte inte mig som han sa -.-
Andledning är att vi ska upp klockan fem i morrn och jag vill gärna hinna få lite sömn innan vi åker.
Finns ju möjlighet att sova på planet men jag är inte så säker på att jag kommer kunna det xP
Vi ska iaf vara i Turkiet i en vecka så jag kommer vara helt neger när jag kommer hem ;)
Kommer inte uppdatera fören jag kommer hem igen om jag inte lyckas hitta ett internet cafe.

Jaja, ha det bra här hemma i Sverige <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

DU KOMMER HAMNA PÅ SJUKHUS !

Men jag älskar dig ändå <3

2009-08-04 @ 14:21:05

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0