Godkväll alla i Sverige!

Hejsan alla söta, hur har ni det? ^^

Själv har jag det jätte bra här borta i Turkiet och sitter just nu vid hotellets datorer ;D
Jag har tyvärr bara en halvtimme på mig *skynda skynda*
Dagen har varit jätte bra med en massa sol och bad, dock bara vi poolen eftersom vi kom fram rätt sent på eftermiddagen.
Men i morrn är det stranden som gäller!
Hoppas jag inte dör av värmeslag bara xD Här är skit varmt O.o
Men som tur är så har vårt fina hotell riktigt bra A/C så det kan faktiskt bli RIKTIGT kallt i rummet xP

Nej nu måste jag vidare, ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

här är det bra x)

låter som att du hade det precis som mig ;) det är nice :D, gick flygresan bra :)?



2009-08-06 @ 20:09:33
URL: http://ershaagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0