Höst Rött.

Åhh jag ska döda denna jäkla idiot! låt oss kalla honom "Snobben".
Snobben är världens mest efterblivna och inkompetenta idiot som förstör mitt liv. Jäkla rövhatt!
Skött dig själv, låt mig va och sluta bete dig som ett småbarn som precis har upptäckt vad flickan och pojken har mellan benen.
Mitt råd till dig.

Och nu till rubriken, JAG ÄR ASTRÖTT PÅ MITT HÅR!! Det är skabb med 7 cm utväxt!
Jag vill göra något dramatiskt med mitt hår och så råkade jag titta på "Decode" och fick se Hayley Williams hår <3
Åhh vad jag vill färga mitt hår blod rött.. sådär riktigt mörkt blodrött <3
" Det kan du inte, ditt hår kommer bli jätte fult för det kommer bli svart i topparna ".
Rövhatt!

Mitt råd till er, färga aldrig ditt hår svart.

Kommentarer
Postat av: amandaa

Du kan inte färga det just innan du färgat det rött då o.O?

2009-08-24 @ 20:06:26
URL: http://ershaagen.blogg.se/
Postat av: evelina

men hallå ?? skulle inte det bliit skiit coolt med svarta toppar ? o.O

2009-08-24 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0