I miss my dark side.

Varit i Malmö idag med Pappa och dom andra. Fick ut  min bok "Vampire Kisses" från bibilioteket, yay me.
Redan läst ut den (Y) Får tvåan av Sandra på måndag :)
Tjejen i boken är gothare och jag fick sån flashback när jag såg hennes bild.
Jag saknar verkligen min gamla stil idag. Jag saknar mitt svarta taggade hår och mina svarta "söndriga" kläder.
Jag vill bara slänga på mig mina gamla kläder, tuppera håret och sätta dit några klämmor och sota ögonen nattsvarta!
Det är inte så att jag vill gå tillbaka till min gamla stil  men jag känner att jag inte klarar av att vara FÖR flickaktig.
Tex så funderar jag att göra om min blogg. Den känns bara inte rätt och det har den gjort från dag ett.
Den är inte jag.
Nej jag måste hålla kvar mitt rockiga jag vid liv annars går jag under, någon som har en svart ögonskugga?


Kommentarer
Postat av: Frida

Då tkr jag att du ska göra det och jag förstår att du saknar ditt gamla jag för du har förändrat dig väldigt snabbt på kort tid så jag förstår om du själv inte "hinner med" <3 :)

Jag tycker även att du passar väldigt bra i det du klär i dig nu :)

2009-08-22 @ 17:54:42
URL: http://sorelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0