Some new stuff today <3

Det blev lite inhandlat på Nova, det gillar vi <3 Två par deminjeansleggings för 400 kr på Kappahl. Ett par gråa och ett par svarta, blev så glad när jag såg att dom hade fickor för det enda jag trycker är fult med jeansleggings är just det att dom inte har några fickor. ( dom ser helt konstiga ut på bilden men dom är jätte snygga i verkligheten ) Sen har ju min gamla necessär nygligen har avlidit och jag är beroende av den eftersom jag iväg hela tiden så var jag ju tvungen att hitta en. Jag föll för denna med ormskinsmönster på H&M, jag äälskar ormskin <3
Sen hittade jag en fin liten fickspegel som matchade.
Sen ja, Tack kära pappa för almanackan men den var liiite för liten. Så jag köpte en lite större. Men tack så hemskt mycket iaf :)

Och nu ska jag låta som en bortskämd liten unge, Tack mamma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0