Turkiet Dag 2.

Hela förmiddagen efter frukosten tillbringades på stranden. Det var skit skönt för det var ca 29 grader i vattnet och stora vågor. Dock var vattnet väldigt salt men jag antar att mina ögon vänjer sig ;) Sen vid halv två tiden gick vi upp och åt lunch,
resten av eftermiddagen låg vi vid poolen. Kl fyra gick jag och Lotta på ett pass med Yoga och en massa annat grejs xP
efter middagen vid halv tio så såg vi på ett uppträdande med sång och grejs av Abba. Inte min musik direkt men dom sjöng otroligt bra. Dom ska sjunga en massa Disney låtar i morrn och dom sjöng några ikväll, bland annat  "Esmeraldas bön". Hon sjöng sjukt vackert! Kalla mig nörd men jag ska fan g på det i morrn xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0