Turkiet dag 3.

Har inte kunnat sova på hela natten p g a Amailas snarkande och fläktens surrande. Så jag har varit skit trött hela dagen.
Stranden var lika härlig som vanligt och vi låg där tills lite över två nnan vi gick hem till poolen. Fått duktigt med färg idag och blivit lite röd i huvudet xP men det är inget emot vad Clara är, hon är röd som en tomat över hela kroppen xD på eftermiddagengick jag och Lotta på ett annat träningspass med vikter som var riktigt tufft. Man kände verkligen av träningsvärken från igår. Men det är inget emot vad det kommer vara i morrn. Jag kommer inte kunna röra mig!
Sen på kvällen gick vi på den showen som jag pratade om och den var faktiskt skit bra :P dom sjöng sjukt bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0