Turkiet dag 6.

Alltså denna dagen blev totalt sabbad! Jäkla människa! Vi var på stranden som vanligt och jag och Clara låg ute i vattnet och jag ser att en man i 25 års åldern ligger och stirrar på mig. Så sticker Clara så jag simmar  lite längre ut med madrassen och så vänder jag mig om och ser att killen följer efter mig.
- Hey!
- hey...
- Were do you come from?
- Sweden.
- What is your name?
- Olivia.
- Olivia. My name is bla bla bla..
- okej.
- Wich hotel are you staying on?
- Sunwing Resort.
- okej, I'm staying on bla bla bla..
- okej.
- You are very beautiful :)
- thanks?..
Sen tar han typ tag i min mdrass och drar sig närmare.. Jag får typ halvt panik för det fans inte en människa i närheten. Så jag säger att jag måste simma in nu men han typ fattar inte så jag säger det igen och han typ säger nej och vägrar att släppa den.  Jag säger en gång till, Jo jag måste simma in nu så snälla släpp den! Då äntligen släppe rhan och jag simmar i halvt panikslagen in till stranden medans han ropar efter mig. Sen vågar jag fan knappt i på en halvtimme och när jag och Clara väl går i så kommer han simmande igen! Liksom är han trög?! Hela mitt kropspråk skrek NEJ! Jag är fan hälften så gammal som han och han låter mig ändå inte va! Sen kunde jag inte släppa det på hela dagen utan har gått runt och mått illa och känt mig sjukt försvarslös. Liksom så jäkla obehagligt!

TACK FÖR ATT DU FÖRSTÖRDE MIN DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0