Turkiet dag 7.

Mina ögon har inte varit snälla mot mig alls idag :( det svider som Satan runt och i ögonen. Det är exakt samma symptom som jag får när jag är allergisk mot något så jag gissar på att det är solkrämen. Så jag var vid poolen hela förmiddagen medans dom andra var vid stranden. Sen strejkade dom så mycke att jag inte ens kunda vara där utan var tvugen att ligga på rummet hela eftermiddagen -.- På kvälleb var det iaf show igen, duktiga var dom som vanligt :) det var sött för när en av killarna sjöng " Beautiful Girl " så gick han ner från scenen. böjde sig ner framför Clara, la handen på hennes knä och sjöng till henne. Jag satt bara så " Auw :') ".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0