Turkiet dag 8.

Denna dagen har jag glömt att skriva så jag får väl skriva ur minnet :P Hela dagen så var vi vid poolen och njöt av vår sista dag. Jag har upptäckt att jag antagligen har missbrukat solkrämen för jag hade kunnat blir mycket brunare -.- Jaja that's life.
Vid fem tiden så gick vi ner och duschade och gjorde oss klara för resan innan vi gick ut och åt. Det har varit jätte kul här men det skulle bli skönt att komma hem. Sen satt vi och väntade på bussen som skulle komma och ta oss till flyplatsen och det kom vid tjugo i åtta. Sen tog det ca en timme innan vi kom fram så jag och Clara satt och spelade kort hela vägen.
Jag ägde ut henne ;D Sen var det en lång väntan innan planet kom och en ännu längre vänta på planet. Jag har kommit på att sova på flygplan är GRYMT obekvämt -.- Sen vid halv två så kom vi hem till kalla mörka Sverige, lite depp av vädret eller vad? Sen åkte vi hem och var framme kl tre :)

Det var en härlig resa som jag gärna gör om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0