Andra Advent.

Andra advent har varit en riktig mysdag för mig :)
Efter att vi kom hem från mina kusiner ( där vi hade tillbringat natten ) så hade jag ett eget litet hemma spa.
20 minuters dusch, rakade benen, bodyscrub, peeling, plockade ögonbrynen, yadayada.
Jätte skönt och man kände sig så fräsh efteråt.

Senare drog jag med mamma ner i källaren och så började vi så smått att ta upp julsakerna.
Jag tyckte att vår lägenhet var så kal och tråkig när alla hade julpyntat så fint.
Så nu är här gensat mysigare ^^

I morrn ska jag antagligen ta tag i mitt katastrofområde till rum och göra det julfint också.
Orkade inte ikväll x)

Denna söndagen ska ni få en bild som jag faktiskt tagit själv (Y)
Blev ju lite sista minuten förra söndagen.




Hoppas att alla har haft en lika mysig söndag som jag har haft <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0