Dan före doppare dan!

Haha jag har inte bloggat sen i lördags jag vet!
Men jag kan sammanfatta lite kort!
I söndags så sov jag hos Evelina och vi tittade på Underworld 3, förstod den ÄNTLIGEN!
Sen på måndagen var jag mer med Evelina och vi såg den älskade Lejon kungen <3
Sen på eftermiddagen gjorde jag inget alls typ.
Igår var jag på tjejmiddag hemma hos Frida med Sandra, Evelina och Tannaz och en massa av Fridas kompisar :)
Det var jätte kul verkligen.
Sen efter så bestämde vi oss för att sova över så jag, Frida och Evelina gick hem till frida och sov där.
Sen idag har jag inte gjort något särskilt alls! ^^
Bara käkat mig fet på julgodis nu ikväll x)
So, there you have it!

Btw, ..... Julafton i morrn!! :D

GOD JUL <3

Kommentarer
Postat av: chantelle

Hej där!

Tänkte bara säga att jag gör designer!

Så kika gärna in i bloggen under kategorierna Chantelles Designer.

Mina kunder blir alltid nöjda!



kramar Chantelle

2009-12-24 @ 01:47:09
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0