Julafton

Nu är julafton slut för detta året också.
Lite ledsamt med tanke på att man har längtat efter det så länge och nu är den över.
Men jaja, den kommer igen nästa år :)
Är väldigt nöjd med mina presenter!
Jag fick:
Paramores nya skiva "Brand new eyes"
Tokio Hotels nya skiva "Humanoid"
En tunika
500 kr
400 kr på Gina
Ett skitfint armband ( som jag dock inte kommer få fören det finns på lager igen x) )
Bokerna "Törst" och "Fruset blod"

Jag tror det var allt x)
Kommer dock få fler presenter hos pappa i morrn + den ökända "topphemliga presenten".
Ingen vill säga vad det är :'< haha.

Nej nu ska jag och mina kusiner sova, godnatt och jag hoppas att ni har haft en lika mysig julafton som jag har haft <3

God fortsättning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0