Julavslutning.

Julavslutning i skolan var helt okej.
Vi fika och gjorde charader.
När hon sa att vi skulle skriva ett verb eller substantiv på en lapp så trodde jag att man själv skulle göra det, så jag skrev "Självmord" för jag hade kommit på en rolig idé.
Men nej så blev det inte.
Och vår mentor tog sen bort lappen för att hon tyckte att den var omogen och "destruktiv".
Liskom wtf? Jag fick Sandras lapp där det stod "mörda" och den skrattade hon åt?
Att mörda en oskylldig själ är väl mer destruktivt än att ta sitt eget?
Lol.


Sandra och Frida hade söta tomteluvor. Jag hittade tyvärr inte min.


Söta Evelina hade inte heller tomteluva på sig så jag var ju inte ensam iaf ;)


Haha Evelina tjatade hela vägen hem om att hon ville göra en snöängel så när vi väl hade kommit en bit så döck hon i snön men klänning på xD


Hon tyckte även att det var väldigt kul att kasta snö på folk.


Frida ramlade dock hela tiden på den hala marken.
Här har hon precis rest sig efter att ha kraschat rakt in i min cykel xD


Åkte senare in till Lund med Frida för att hon behövde köpa ite julklappar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0