L ö r d a g

Hallo :)
Sitter just nu hemma hos mina kusiner och titta på när dom spelar Wii.
Passar dom ikväll medans våra föräldrar är på 50 års fest.
Faktiskt riktigt mysigt att träffa dom så ofta som vi gör denna månaden, älskar att vara tillsammans med släkten <3
Bara 5 dagar kvar till jul nu!
Overexcited!
Jag antar att jag kan gå hyfsat bra i mina skor nu.
Iaf så att det funkar till julafton xD

Har ingen aning om vad jag ska göra i morrn.
Skulle behövt gå på gudstjänst men jag är ju fan inte hemma då!
Har liksom 8 st kvar?
Nej det får bli några söndagar framöver.

Ha det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0