L ö r d a g

Jag orkade inte blogga igår för jag hade krig med min dator om att jag SKULLE ladda ner Itunes men det ville inte den. -.-'
Firade iaf lite små jul med pappa igår och fick en massa fina presenter!

Jag fick min TREDJE plattång ( xD )
Sminkväska
parfym och krämer
underkläder
och sen imorse presentkort
+ EN LILA IPOD NANO! :'D

<------------ MIIIN! <3

Så överglad jag blev!
Det är därför jag och min dator bråkar, jag kan inte föra över musik D':
Jävla dator.

Sen idag och jag och Wiberg spenderat fem hela timmar på Nova.
Fii fan säger jag bara!
Mellandagsrean = war!
Dock fick jag ihop en massa fina grejer ( har dock lyckats tappa mascaran jag köpte ) ^^
Frida fick också ihop en massa.

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ellin0rR :D

jäklaR. fin ipod, lila = bezt!

tack för kommentaren på min blogg btw! <:

2009-12-26 @ 19:23:43
URL: http://psykfnatt.blogg.se/
Postat av: Evelina ;)

Jag tyckte det var elakt. Satt och smsa med Sandra kvällen innan att jag nog skulle köpa en lila ipod och dagen efter så kommer du och har en lila ipod. Lite besviken blev jag. Inte på dig, men du vet hur jag menar och jag bara "Jag SKA ha den lila ipod i alla fall." NOTHING CAN STOP ME var det typ som x)

hoppas det funkar bra med den :)

2009-12-27 @ 00:45:44

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0