L ö r d a g

Hellu!

Haha jag är töntig jag vet.
Det blev tyvärr ingen uppdatering igår för jag var borta hela kvällen och när jag kom hem så sov Evelina över här.
Min morbror har äntligen blivit färdig distriksläkare så vi ordnade en överasknings middag åt honom.
Grattis!
Så vi var där till ca 23 och hämtade sen upp Evelina påvägen hem.
Vi orkade inte göra så mycket för vi var båda väldigt trötta så vi somnade rätt fort.

Nu i eftermiddag har jag och mamma varit och handlat på Nova.
JAG HAR ÄNTLIGEN KÖPT MINA SKOR! <3
11.50 cm x)
599 kr men dom var lätt värda det.
Så nu är min outfit för julafton fullständig ;)




Kommentarer
Postat av: Evelina <33

Jag är glad för dig, och BTW; jag har inte löss xD

2009-12-05 @ 19:33:14
URL: http://badperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0