Paramore Koncerten!

FYY FANNNN SÄGER JAG BARA!!
Jag har aldrig varit så lycklig som jag var igår kväll!
Herregud!
Vi stod praktiskt tagit länst fram!
Typ tre meter från Josh och typ fem meter från Haley!
Basen från elgitarren dunkade och fick hela kroppen att vibbrera!
Hjärtat dunkade som det aldrig har gjort innan!

Ett av förbandet, You me at six var också SVINBRA!

Nu ska här bombas!!
Dock är det inte toppkvalite på bilderna "/


Hayley <3


Josh <3



Jeremy <3



Det var jätte svårt att fotta Hayley för hon stod inte stod inte still i fem minuter xD





Jag fick typ inga bilder på Taylor och Zac för dom stod på andra sidan.



Misguided ghost <3 Ångrade att jag inte filmade mer på den.
Min mobil la dock av i mitten av en av mina favoritlåtar -.-

Detta var iaf den bästa kvällen i mitt liv so far! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0