T i s d a g

Ja jag ÄR en super dålig bloggerska!
Nu har det gått dagar sen jag sist bloggade igen -.-'
Men jag får väl skylla på att det har hänt så mycket?

I söndags så var jag, Frida och Evelina på bio och såg Avatar.
Den var SVINBRA!
Ni är rent ut sagt korkade om ni inte går och ser den!
Dock har jag aldrig varit så äcklad av att vara människa som jag var då.
Fy fan säger jag bara.
Sen efter bion så åkte vi hem och jag sov över hos Evelina.
Vi låg uppe och såg Underworld och CSI :)

Idag har jag och Mamma varit och handlat en ny dator!
Det är skit bra!
23 tums skärm och med det nya Windows 7 ^^
ÄLSKAR den! <3
Och mitt Sims 3 funkar äntligen på denna datan så nu ska jag iväg och spela några timmar ( nörd ).

Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: amanda

håller med om avatar! siiiiiiiinnes bra :DD!

2009-12-30 @ 13:46:56
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0