T o r s d a g

Godkväll kära läsare.

Just nu sitter jag och lyssnar på Escape the fate och sjunger med som en falsk kråka, vadå jag kan inte hjälpa det!
Jag älskar att sjunga xD
Ska snart göra mig redo för konfa läsningen.
Hoppas inte att Ed har tänkt att hämnas på Evelina idag, jag vill ha tid att förbereda mig på!
Haha jag och Frida joinar Eds sida av ren feghet! xD

Skolan har varit helt okej, hade tyska prov och eftersom jag gjorde det lätta så tror jag att det gick rätt bra.
Slöjden var inställd så jag och Frida hade 1 ½ halvtimmes håltid.
Så vi stack till henne under tiden.

När jag kom hem så såg jag att mina bilder äntligen hade kommit!
Vet inte vad jag tycker om dom.
Dom är väl okej.


Min första tanke var "Jag måste färga mitt hår rödare igen! <3" x)
Iaf, Olivia Bröddén 2009.

Kommentarer
Postat av: amanda

du blev ju riiiktigt bra! :D<3

2009-12-06 @ 20:11:07
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0