090709 - Nyklippt och allmänt depp.

Äntligen kan jag se genom min lugg igen! *happy face*
Nyklippt och nuduschad sitter jag här i min morfars lägenhet och väntar på att mamma ska bli färdig med att vattna alla hans blommor och mata hans halvdöda fiskar.
Eller ja, det är nog mest hon som väntar på mig (A)

Jag ät sjukt depp för jag kom på nu att jag inte alls har råd med att gå på Sommarrocken iår :(
Har inga pengar som det är och jag måste skaffa pengar till fotograferingen så jag har inte råd att slösa.
Jag som älskar att vara där och jag och Frida hade bestämt att gå, hoppas bara att hon inte blir allt för sur.
Liksom det 'är i morrn och jag ställer in dagen innan, så gör man bara inte!

Jaja jag får väl stå i skuld till henne "/

Ledsen love <3

Nej nu ska jag ner till Bingsmarken ( igen? ) till morfar och Inga-Lill.
Det blir väl hela dagen där :P


Kommentarer
Postat av: Frida

Det är ok love, <3

2009-07-09 @ 15:22:03

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0