Avundsjuk :O

Godkväll alla ^^

Gud, är alla lika varma som jag är eller är det bara jag som är konstig? O.o Jag som brukar frysa så mycket nu för tiden xP
Har precis suttit och tittat på "My Sweet Sixteen" på Youtube där tjejen lyckades få MCR spela på hennes födelesedag.
Jag vill också att Gerard ska sjunga "Happy Birthday" på min födelsedag :O Tror ni att om jag skriver rikitigt snällt till honom och frågar  att han kommer? (A) Jag tvivlar xD I need money ffs (Y)

Jaja sådant är livet, man kan inte alltid få som man vill.
Nej nu ska jag återgå till att försöka skriva min One Shot till Rachel, eller ja försöka för jag har inga idéer -.-

Ha det bra alla söta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0