Måndag 13/7

Godkväll kära läsare <3

Varför envisas jag alltid med att skriva vid den här tiden? xD
Ja jag vet att jag har frågat det innan men jag tycker det är så konstigt att jag nästan aldrig skriver annat än vid tio elva på kvällen xP
Jaja, min måndag har väl varit helt okej.
Är hos mina kusiner igen och ska sova här tills i morrn.
Ha ha, min ena kusin Agnes har precis fått en ny laptop + Sims 3. ( Vilket jag har spelat på hela kvällen (A) )
Hmm.. måste ju erkänna att jag är EXTREMT avundsjuk.
Hur länge har jag velat ha en laptop så att jag slipper dela vår kassa data med min syrra?
Jo mer än två ÅR ffs -.-
Ska på mamma så fort jag träffar henne i morrn.
( Ja jag VET att jag beter mig som en tre åring xP )

I MORRN KOMMER SOFIA NER TILL MIG! :D <3
ihh vad jag har saknat henne :*

Hur har er Måndag varit ?

Kommentarer
Postat av: Jonte

Du... Du har delat en skitdator i två år? Woohw... imponerande... Jag har haft min 15 år gamla dator i 10 år nu, utan att köpa några nya delar till den... /cry :'(

2009-07-25 @ 14:33:34
URL: http://Nejdetharjaginte.ingenblogg.nej

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0