Nya Victoria.

Den förra skådelspelerskan Rachelle Lefevre som spelade Victoria i Twilight och skulle spela Victoria i Eclispe, har blivit utbytt mot Bryce Howard.
Tydligen så krockade Elicpse schemat med något av hennes andra så hon kommer tyvärr inte spela Victoria i den tredje filmen.



Jag tycker den nya skådespelerskan också passar bra men samtidigt ÄLSKADE jag Rachelle så jag tycker det är väldigt synd att hon inte ska vara med mer.

Vad tycker ni?

Gillar ni den gamla eller nya Victoria bättre?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men snälla! Varför byts skådespelarna ut hela tiden?! Snart rycker jag av mig håret av frustration.. Har läst massor om att "den" och "den" inte passar in i filmen, och "den" och "den där" måste bytas ut.. Blablabla.. Jag tycker att Twilight är svinbra som den är, det är ju bara förvirrande om man byter skådisar hela tiden, tycker inte du det också? :P

2009-07-30 @ 15:40:21
URL: http://miikaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0