Rättning om tidigare inlägg.

Jag hade  lite fel om det med "Nya Victoria" inlägget.
Hon kommer inte vara med i Eclipse men tydligen inte för att hennes scheman krokade utan för att hon blev SPARKAD?!
Det fanns heller inget direkt andledning till varför hon  blev det ?
Rachelles egna uttalande var:

"Jag blev chockad av Summit's beslut att söka ny skådespelare för rollen som Viktoria. Jag har själv tackat nej till flera roller och bara tagit mig på jobb som har väldigt korta inspelnings tillfällen. Jag var helt med på noterna om att fullfölja mitt jobb som Viktoria i Eclipse också! "

Det känns faktiskt otroligt onödigt att hon blir sparkad!
Liksom kunde hon inte få vara med i dom sista två filmerna?
Hon är ju så sjukt duktig! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0