Sims 3

Åhh gud jag har PRECIS lyckats slita mig från mitt nya spel eftersom klockan är ca fem i tre och jag är dödstrött (A)
Efter att jag och Frida hade lagat middag så stack jag och mamma iväg med mina 18 gamla dataspel och lämnade in dom till Game. Vi fick 350 kr för dom och jag tyckte faktiskt att det var rätt dåligt betalt för dom var faktiskt är riktigt bra skick.
Men iaf så lånade min mamma mig och mnin syster det som fattades till Sims 3 ,så låt oss säga att jag har suttit här sen jag kom hem xD
Jag älskar det 8D<3
Men nu MÅSTE jag sova innan jag deckar totalt, God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0