Tjejdagar behövs <3

Eeepp denna dagen har varit härlig ^^
Har varit med Evelina hela dagen och haft en riktigt tjej dag.
När hon kom hem till mig vid ett  tiden så hade vi ingen aning om vad vi skulle göra så efter ett avsnitt av "Family Guy"
så sa jag bara helt enkelt " Jag vill gå på bio ".
Så vi gick in och kollade på filmer men det var typ inga bra filmer som gick så det blev tillslut "Ice Age 3" ( med engelskt tal ofc ) 8D.
Hade absolut inga höga förväntningar men den var faktiskt riktigt rolig xD
Jag och Evelina garvade som in i xD
Sen när vi kom hem såg vi på " Wild Child " och "Sweeney Todd ".

Tjejdagar behövs <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Wild Child är braauuu :D

2009-07-06 @ 21:50:05

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0