Urgh, Trött..

Är så trött nu eftersom jag, Frida och Evelina har varit uppe typ hela natten xP
Frida smsa mig igårkväll och undrade om jag ville komma över på en kopp te på hennes balkong, och eftersom jag redan var med Evelina så stack vi dit och hade det jätte mysigt :)
Det blev iaf så att vi bestämde oss för att sova över så vid tolv tiden gick vi tillbaka hem till mig och såg färdigt två filmer som jag och Evelina hade hyrt xP
Det tog till ca kl 4 och vi sov sen till kvart i tolv ( försova sig. se (A) ).
Sen stack vi till stan och fixade grejer till Frida och hennes mamma, jag träffade Fhia också! :'D

Jaja det har varit en härlig dag ^^

oh btw, Jazz du glömde dina strumpor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0