090603

God eftermiddag!

"Dreaming about the day when you wake up and finde that what you looking for has been here the whole time"
Lalala.. Jag är totalt fast i Taylor Swift kan jag säga (Y)
Köpte hennes skiva nu är jag är in looove <3

Usch jag är så trött och skulle helst bara vilja ta en huvudvärkstablett och sova -.-
Har högat med Wiberg hela dagen och skrattat så mycket att jag har en jäkla huvudvärk och är helt slut.
Men eftersom jag har teater halv sju till TIO så har jag inte tid att sova >.<
Men nu ska jag iaf ta alla saker till utklädningsdagen i övermorgon ( Yay är klar med ALLT nu! :D ), en alvedon och sticka till pappa.
Eftersom vi ska äta tjugo minuter och han bor på andra sida stan så är det nog bäst att jag sätter fart.
Hinner kanske sova en stund efter maten innan mamma kommer om jag har tur :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0