090614

Godkväll kära läsare!

Mitt humör är på topp idag och min hals har långsamt börjat bli bättre.
Det var publik rekord på teatern idag! 
110 pers! :D
Gud vad glad jag blev när jag hörde det och min hals var som sagt helt okej idag så jag kunde sjunga med i det mesta :D
Eeep vad jag blev glad när dom första rungande applåderna kom, så härligt med mycket folk!
 Nu kl tio över nio ska jag, pappa och Clara gå på bio och se "Baksmällan", Lotta jobbar och Amalia är på läger så det blir bara vi tre!
Äntligen lite tid bara för oss själva ^^

Jag hoppas min hals är normal i morrn för annars ska jag sitta hela dagen och prova olika huskurer som jag har skrivit ner ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0