090617 - Kväll

Godkväll leute.

Sitter här och hostar som en jävla galning ( Det ska testas en massa huskurer ikväll ) och lyssnar på musik.
Snart ska min syster gå och lägga sig, om fyra minuter för att vara exakt!
Då blir jag ensam <3
Jag har postat mitt brev om konfirmationen idag, och nej jag konfinmerar inte mig för presenterna utan för att jag är troende ( DOCK inte religös ). Okejokej, liite för släktens skull också (A)
Jag kommer läsa detta läsåret :)

Eeep i morrn kommer det en massa folk man känner på teatern :D
Pappa, Lotta, Amalia, kanske Max, Frida Lenander, Amanda, Yvonne, Lotta, Signe, Signes gudmor och Maja.
Det gäller att vi gör EXTRA bra ifrån oss i morn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0