Everything has an end..

Nu är teatern slut.
The End.

Usch vad det känns tråkigt nu när man tänker tillbaka.
Jag har haft så otroligt roligt och jag ångrar verkligen inte att jag gick med.
Vill göra om alltihop igen! Men samtidigt är det rätt skönt att det är över för det var väldigt tidspressande.
Jaja om två år sätter dom upp "1811 - Slaget vid klågrupps ängar" igen och lita på att jag ska vara med!

Tack till alla underbara skådespelare som har varit med, ni är FANTASTISKA! <3
Ni som har sett teatern, hoppas ni har gillat den. Och ni som inte har det, ja synd om er ;)



Kommentarer
Postat av: eEm <3

man bara måste älska den :) hehe, <3 saknar det med faktiskt :( men det kommer ju igen :)!

2009-06-30 @ 00:38:36
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0