Första doppet!

Woop!
Ledsen att jag inte har bloggat sen i tisdags men min ursäkt är att jag inte haft någon tillgång till datorn. I onsdags sov jag nämligen över hos Sandra med Frida och Tannaz :)
Har inte träffat Sandra sen avslutningen så jag har inte haft något att haka upp sig på, så det var kul att träffa henne igen (Y) 8D.
Sen i torsdags så åkte vi ner till min morfars flickvän Ingalill i Bingsmarken, en kampingplatts nere vid Beddingen.
Så vi sov över där tills idag så jag kunde inte blogga då heller.
Men det var mysigt har nere och det blev både mingolfspel och havs bad! Första doppet för i år! *stolt*
Minigolf är btw djävulens uppfinning! O.o
Det borde vara med i dom tio budorden! " Du skall icke stjäla, Du skall icke dräpa, Du skall icke spela minigolf "





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0