Håll modet uppe!

Åhh jag sitter här nervöst och hoppar på stolen och tittar hela tiden på klockan.
" Nu har han varit där i fem minuter.... sex minuter ..... sju minuter.....!"
Pappa är och pratar med min psykolog nu och om allt går som jag vill så kommer han hem lugnt och sansat och berättar att han gick med på det och att han bara tänker på mitt bästa.
Hahaha jo tjena xD
Jaja vi får hoppas på det bästa!

Usch skolan var seg idag och jag och knas Frida satt kvar typ i 40 minuter på slöjden för att bli klara med våra tyger xP
Så nu är mitt "Plus que ma propre vie" mönster äntligen klart.
Blev fint.
Men jag har en satans huvudvärk vilket inte är så roligt så jag kommer nog sitta och knapra tabletter hela kvällen (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0