Måndag 29/6

God solig kväll bloggen ;)

Bloggade inte igår eftersom jag sov hemma hos Evelina som ÄNTLIGEN har kommit hem från Kanada.
Vi hade skit kul som vanligt och satt uppe enda till sju i morse och tittade på film ;)
Sen vaknade vi vid ett tiden och åt frukost, Evelina fick dock ångest över att klockan var så mycket xD
Hon har totalt vänt på dygnet <3

Flickan hade varit jätte snäll och köpt en fin sten där det står "Harmony" på.
"Så känner jag varje gång jag träffar dig" Tack gumman <3


Tycker den passar fint med min andra sten och mitt fina hjärta, min "Twilight hylla" är lätt finast (A)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0