Midsommar pics.

Här är bilder från min midsommar :)
Mycket trevligt var det ^^


Vi var hemma hos Fridas föräldrars kompis Håkan nere i Beddinge :)




Vackra Frida <3


En av lekarna som Signe ( Fridas granne ) hade fixat var att vi skulle bygga ett så högt torn som möjligt av ballonger och tejp. Såklart vann min grupp med min bästa bygg idé ;D


En annan var att vi skulle ha géle grodor i munnen och spotta dom så långt som möjligt.
Jag sööög! xD


Senare gick vi ner till stranden, vackert :) Men Matts försökte putta i mig och Frida hela tiden x)

Så det var min midsommar :)
Hur har er varit?

Kommentarer
Postat av: Frida Zilberherz

Tack för en rolig midsommar, liebe dich :*

2009-06-21 @ 13:18:30
URL: http://hilfmirflieegen.devote.se
Postat av: Clara/Syster

Den på Frida var extra fin, hon är vacker ;3

2009-06-23 @ 05:22:09

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0