Midsommardag

Glad midsommardag kära läsare!

Sitter här hemma hos Frida och väntar på att hon ska bli färdig, hihi vilket tar hela dagen ^^ <3
Min midsommar firades som sagt med Fridas familj och grannar nere i Beddinge.
Det var faktiskt riktigt kul när vi väl kom igång och gjorde saker.
Även om jag och Frida inte var såå sociala (A)

Men lekarna var faktiskt riktigt roliga :) ( Bilder kommer sen när jag kommer hem ) 

Det var egentligen tänkt att vi skulle sova där nere men jag och Frida kände att vi ville sova hemma så vi följde med Lotta hem vid ett tiden.
Så vi sov här hemma själv och vi kommer antagligen åka tillbaka till Beddinge igen senare.
Vi tillbringade morgonen med att se filmen " I taket lyser stjärnorna " .
Den var bra, väldigt fin film :)

Men ja jag bloggar senare när jag kommer hem och då kommer bilder från midsommar. 

Jaja här är bilder från idag iaf ;)



Nere vid polen.


Fisk 8D


Fick med liite av Frida där hon ligger och steeker sig ;D
Liebe Dich <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0