Rekord!

Haha detta var ju ÜBERKUL! :D
Jag gick in på min blogg nu precis och har fått tre olika kommentarer från olika månniskor som jag har ingen aning om vem  dom är.
Grattis till mig min mamma och komplimanger om min blogg.
Tack säger jag bara ^^<3
Jag blev ju såklart nyfiken på statistiken och när jag kollade det så var det 16 personer som hade varit inne.
REKORD!
Brukar ha 5 i snitt om dagen xP
Till er nya så säger jag välkommen, hoppas ni gillar min blogg och såklart hoppas jag verkligen att ni stannar :)

Kommentarer
Postat av: Clara/Syster

Ja du fick ju utbrott xD

Jag fick ju husha dig 5 gånger, då var du tyst XD

2009-06-23 @ 05:18:18

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0