sjunde juni tvåtusennio

God förmiddag.

Sitter här vid datan helt ofixad och myser.
Premiären i går gick bra även om det bara kom 46 personer "/
Liksom tråkigt att det kommer så lite folk när det kom så sjukt mycket i fjol.
Det ska visserligen komma mer folk idag men sen ska det bara bli mindre och mindre.
Jaja vi ska köra för fullt iaf!

Jag är iaf glad eftersom jag äntligen lyckats få hem Spotify!
Har liksom väntat i E-V-I-G-H-E-T-E-R på att dom skulle skicka en inbjudan men det har inte hänt.
Men så hittade jag denna sidan http://slempa.com/spotify-invites och den fixade det ;D
Skit bra! Så om ni är trötta på att gå omkring och vänta så gå in på denna sidan och följ instruktionerna så löser allt sig :)

Men nu ska jag sitta och njuta mer av min musik och sen hoppa in i duschen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0