Sommarlov!

Nu är det äntligen sommarlov!
Och jag är här med ingen 7:a längre, blivande åtta med väntande betyg! :D
Jag är glaaad!
Yay kommer äntligen få ha hemkunskap igen.
Eeep, vad jag har ont i halsen :'<
Det är ju värsta monsunen ute så det kommer ju säkert inte komma något folk på teatern heller.
Jaja nu ska vi inte vara sura för det är Sommarloov!




Klass 7e <3 Sjuk men älskvärd.
( Jag vet att jag inte ser klok ut + att jag ser cp lång ut eftersom jag har högklackat )



Vår mentor ska ju sluta på vår skola och han är fjolligt noga med sitt hår och få damp om man rör det, så såklart var det ju självklart att vi skulle förstöra hans hår som pay back för detta året :D
haha han blev verkligen galen när jag hällde vatten på honom x''D Priceless!



Han fick även en chockgrön Borat baddräkt av Johan,Pontus och Emil x'D Hans min alltså när han packade upp den.





Så nu är dom två åren med klass 7E officiellt slut.
Har varit en bra klass som kommer saknas ibland men nu är det dags att börja om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0