tjugoförste juni tvåtusennio

Åhh gud vad jag är seg ikäll xP
Antagligen för att jag inte kom i säng igår fören kl 4 på morgonen (A)
Jag fick ett infall vid ett tiden att jag vill se Twilight.
Sen när den var slut så rensade jag min garderob. (A)

Den var bra på teatern idag, 140-150 pers ^^
PLUS så kom skådelspelaren Torkel Petterson förbi och undrade vad vi spelade och vad det handlade om.



Han är med i både " Jalla Jalla " och " Patrik 1,5 ".
Faktiskt rätt häftigt, stod och typ pratade med honom och tyckte jag kände igen honom  sen så berättade Janette att det var han xD
Han kommer kanske t o m och tittar på tisdag :D

Kommentarer
Postat av: Clara/Syster

När dem kom ignorerade jag dem först men när jag såg honom så .... O.o.... Förvånad like hell dude.

2009-06-23 @ 05:23:23

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0