Weird dream?

Godeftermiddag alla, vad har ni hittat på idag?

Själv vaknade jag för ca 2 timmar sen (A)
Planen var att jag skulle till stranden med mamma och Clara men eftersom jag brände mig i söndags så är det inte så behagligt i värmen.
Så min dag tillbringades i sängen med galet sjuka drömmar.
Drömde tex att jag var Gravid?
Jag var och shoppade på Nova med min fyra åriga lilla son och var höggravid?
Jag blev typ även misshandlad i drömmen och fick värsta paniken över att dom skulle skada mina barn och höll för händerna för magen hela tiden.
Jag gissar på drömmen är påverkad av att jag läser "15 år och gravid med tvillingar" s blogg så ofta xP

Men jag är dock inte redo för att få barn NU, nejnej jag är aaaalldeles för ung ;)
Dock så finns det andra som klarar av det alldeles utmärkt men jag tvivlar på att jag skulle vara en av dom :)



Vad skulle ni gjort om ni fick reda på att ni var gravid ?

Kommentarer
Postat av: pappa

Oliva du f

år vänta några år innan du tänker på barn.kram pappa

2009-07-03 @ 09:04:31
Postat av: Aoumandhaaa, deeear ;D

No idea.. xD vi tar det den dagen det kommmer xD jag vill inte ha barn men att jag skulle göra abort skulle känts fel det med xD problema, problema..skulle det bli iaf ;) tur man inte är gravid då :'D

2009-07-06 @ 23:24:35
URL: http://ershaagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0