You leave me skåpless.

Idag  var det den allra sista riktiga skoldagen för denna terminen (Y)
Så skönt ska det bli med två månaders avkoppling.
Dom blir verkligen välbehövda.
Vi städade ur våra skåp, tog hem allting och lämnade in våra nycklar.
Det var lite ledsamt faktiskt för man är så van vid sin skåpnyckel så nu känns nyckelknippan så liten och ynklig med bara tre nycklar xD.

I morrn har vi mentorsdag på Nova Lund medans dom andra klasserna har ledigt,  men jag klagar inte för det ska fakitskt bli riktigt roligt :)
Vi ska desutom inte samlas på busshållplatsen fören kl 10.15 ;D
Sooovmorgon <3
Jag kommer nog blogga innan jag sticker om jag inte sover bort hela skiten.
Men nu ska jag snart sticka till föreställningen.
Usch, det blir Mcdonalds mat x(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0