Bonnamarknaden (Y)

Skolan idag var K-A-S-S.
No provet gick åt helvete och jag hade en hemsk huvudvärk hela eftermiddagen.
Såklart så ska fjortisarna vara respektlösa som vanligt och vägra att stänga av sin äckliga techno fast att man ber dom flera gånger -.-
So provet gick väl hyfsat tror jag iaf.
Sen efter skolan var det hem och ta det lugnt tills Frida ringde kl tio i fem och sa att hon var påväg hem från tygmarknaden (Y)
Så jag mötte upp henne och Sandra hemma hos henne och vi gick sen alla tre till Bonnamarknaden.
Hade riktigt kul där, vi åkte Extreme Fly en gång och Virvelvinden två gånger (A) Såå kul! :D
Vi försökte skrika " JAG ÄR FÖR BRA FÖR DIG!! " till Sandra när vi åkte förbi men misslyckades tyvärr eftersom blondinen snackade i telefon -.-  xP
Haha killarnas ansikten var ju så jäkla balla när vi åkte Extreme Fly , haha Fabian såg ut som "Skriet" under hela tiden xD
Vi fick reda på senare att en kille spydde när han åkte den, usch för han fick det över hela sig :P
Såklart åkte inte Sandra några karuseller eftersom hon tycker att det är "Sååå onödiga uppfinningar", såå typiskt henne xD.
Jaja kvällen var bäst! (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0