Craaaazy 8D

Jag veet att jag är tråkig som inte har bloggat på länge >.<
Det roliga är att jag faktiskt har gjort saker dom här dagarna som hade varit roliga och blogga om.
Tex så kunde ni ha fått höra om min gud-hatar-mig-dag i onsdags och min roliga dag ute i skogen med Frida igår :D
Men så kommer man ju till den punkten då man är sååå trött att man inte orkar sätta igång datan utan vill bara gå och sova och ja så har det varit dom här dagarna.
Jag har helt enkelt inte orkat vara inne på data sen i Måndags,
Menmen nu gör vi upp för det (Y)!
Sitter iaf här hemma hos Frida igen :D 
Vi har ju lekt med hennes kamera på hennes data och det blev fin fina bilder kan jag säga x'D 
Vackra som vi är ;D 
Ska vara här till kvart i nio då min buss kommer, brumm brumm..
Aj min stackars mage :'D 
Jaja här kan ni få se en av våra underbart vackra bilder 8D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0