Linnéa the beautiful



Namnsdag idag ;D
Linnéa, ett av dom få namnen som jag faktiskt gillar :)
Det är fint.
Dagen var väl okej, I guess.
Den började dåligt eftersom jag har mått dåligt ett bra tag nu, men med allt som dagen gick mådde jag bättre och bättre och skoldagen slutade faktiskt med ett skratt :)
Sen när jag kom hem så satt jag bara och lekte lite med designen på min blogg.
Ingen vider stor förändring, ändrade texten på sökrutan och där man kommenterar :P
Kommentera och checka in det vet ja ;D

Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att maten ska bli klar.
Efter maten blir det teatern ;) Usch jag tycker det är svinroligt :D
Premiären är redan den 6 Juni så det börjar bli lite stressigt, men aja det ska nog gå bra :)
Om ni är intreserade av att köpa biljetter så står det var på http://www.axelmusikalen.se/  :)

Kommentarer
Postat av: Frida

1. andvänd inte vet ja! Dx det är fult! xD

2. HAHAHAHAHAHA DU GAV INTE PRECIS UT HEMSIDAN! TACK! NU FAN SKA JAG JÄVLAS MED DIG! XD

2009-05-13 @ 20:50:08
URL: http://fridawiberg.blogg.se/
Postat av: Inte Jonte.

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeoooooooooow. -.-'

2009-05-13 @ 22:15:51
URL: http://Nej.
Postat av: "Mummiedearest"

Oj, va stolt och glad jag är för att jag får följa dig på din "livsresa". Generöst att dela med dig av dina tankar.

LÖÖVE YOU!

2009-05-15 @ 10:01:04

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0